Úvod Komentáře

Komentáře

 


Diskuse (12 komentářů)

Paja, (02. 03. 2012 18:35) Reagovat
Ve kterých potravinách je nejvíce omega-3 kyselin? Vím jen o rybách. Děkuju
Petra, (01. 02. 2016 15:13) Reagovat
Zkuste lněné semínko. Já jsem četla, že je celkově zdravé. Přidávám si ho do ovocných i zeleninových salátů.:)
Terka, (08. 04. 2016 18:28) Reagovat
Nejvíce jich je právě v těch rybách. Já si v poslední době dávám vždy do jogurtů lněná semínka, ve kterých taky je, a do salátů si zase přidám lněný olej. Rybám moc nedám, ale občas sním lososa nebo tuňáka.
KAROLÍNA, (12. 04. 2012 12:47) Reagovat
A také v různých luštěninách a zdravých olejích, ale hlavně ty ryby.
VÁŃA, (23. 05. 2012 05:21) Reagovat
Lidé je stále podceňují, ale tak ono je to těžké především kvůli těm rybám. Češi je nejsou moc zvyklé jíst. Nevím, jak jste na tom vy, ale já mám rybu tak jednou do měsíc, a to jsem někde četl, že by se měli jíst až třikrát týdně.
Filip, (12. 06. 2012 10:45) Reagovat
Ryby jsou pro mě úplně pasé. Vůbec je nevyhledávám a kdyby nebyly Vánoce, tak je nemám. Výjimkou je akorát občas rybí či tuňáková pomazánka.
Julie, (04. 09. 2012 11:12) Reagovat
Já ryby zbožňuju. Hrozně ráda je jím i připravuji na různé způsoby. I když stejně nejlepší je losos v bylinkové omáčce a šťouchané brambory. Mňam.
Míša, (24. 10. 2012 12:55) Reagovat
Vím, že omega3mastné kyseliny jsou zapotřebí a snažím se je přijímat ve stravě. Někde jsem nedávno četla o transmatných kyselinách a o tom, jak moc škodí zdraví. Nevíte v čem jsou? Díky.
Valerie, (11. 01. 2013 11:10) Reagovat
Hlavním zdrojem transmastných kyselin jsou smažená jídla. Na jejich příjem si dejte pozor, i když nic se nemá přehánět. Proč si nedát jednou za čas smažený řízek.:)
Hen, (03. 03. 2016 18:54) Reagovat
Tak to já jsem smažené odbourala úplně. Už ani nevím, kdy jsem naposledy měla něco smaženého. Je to jako droga, člověk si na to zvykne a vyžadujete to, ale bez toho je mu líp. Nejsem ale třeba nějaká striktní dietářka. Občas si zamlasám, ale všeho s mírou.
Jaromír, (24. 04. 2016 15:19) Reagovat
Taky to tak mám. Nedržím žádné diety, ale nikdy jsem neměl sklon jíst brambůrky, hranolky a tyhle věci, ani na sladký moc nejsem. Knedlíky si však dám s chutí a celkově ani zelenině moc nedám. Ale všechny hodnoty u lékaře mám dobrý, takže jsem spokojenej, i když trochu břicho mám.
Edita, (03. 06. 2016 07:43) Reagovat
Já právě měla jedno období, kdy jsem se stravovala opravdu nezdravě. Je to prostě o zvyku. Člověk si na to zvykne a nechce se toho vzdát. Jenže kila šly nahoru, tak jsme se nakonec přiměla a teď to nejím vůbec a taky mě to už nechybí.
Nový příspěvek
Copyright 2006–2018 © Omega-3 mastné kyseliny
Kontakty